Kulukorvaukset

Ulkoratojen SM kilpailujen kulut korvataan seuraavasti 2024.
Matkat joko omalla autolla 20 snt/km ja lisäksi 2 snt/km muista samassa autossa matkustavista urheilijoista tai julkisella kulkuneuvolla kulutositteiden mukaan.
Majoituskorvaus on 75 €/yö urheilijaa kohti kulutositteiden mukaan. Yleisen sarjan kilpailijan majoituskorvaus on 100 €/yö.
Puolipäiväraha, jokaiselta urheilijan yli 6 tuntia ylittävältä matkapäivältä ja alle 6 tuntia kestävältä matkapäivältä ruokarahakorvaus 10 €.

Tietoa maksuista ja leirien sisällöistä sekä ajankohdista löydät tietoa  www.satakunnanyleisurheilu.fi

Ilmoittautuminen leirityksiin tapahtuu Suomisportissa ja maksu suoritetaan heti.

Seura osallistuu leiritysten kustannuksiin alla olevan tiedon mukaan, kun urheilija maksaa kausimaksun.

Starttileiritystä (8-12-vuotiaat) ei korvata, urheilija maksaa leirityksen itse.

Piirileirityksestä seura maksaa nuorelle päiväleirit Porissa  ja Eerikkilän alueellisiset viikonloppuleirit urheilija maksaa itse., jos tulee sinne valituksi.

Yläkoululeiritykset urheilija maksaa itse.

Alueelliseen nuorten maajoukkueleiritykseen valitun henkilön leirimaksut korvataan, mutta ns. kouluttajamaksun urheilija maksaa itse.

Huomioitava, että urheilijalle ei makseta päällekkäisiä leirityksiä.