Kauden 2023-2024 urheilukoulujen sisältö ja maksut

VAMMALAN SEUDUN VOIMAN

YLEISURHEILUKOULUT JA MAKSUT TOIMINTAKAUDELLA 2023 - 2024.

Seuran jäsenmaksu ei sisälly kausimaksuun vaan maksetaan aina kevätkaudella erikseen

Jäsenmaksun suuruus: alle 15-vuotiaat ja eläkeläiset 15€, aikuiset 25 €, perhejäsenmaksu 60 €.

Tilinumerot jäsenmaksua varten:

OP Satapirkka  FI 75 5660 0640 029864

Aito  SP              FI 43 44561 520072660

Ohjaajat ja valmentajat katsovat ilmoittautumisten jälkeen ryhmäjaot.

LIIKKARIRYHMÄ

-v.  2016-2017 syntyneet /yksi harjoituskerta viikossa

- maanantaisin kello 17.00 - 18.00 Vexve Areenalla, syyskausi 25.9- 18.12.2023, kevätkausi 8.1.-22.4.2024.

Koulujen lomaviikoilla ei ole harjoituksia.

- tutustutaan yleisurheilun harjoitteluun monipuolisen ja hauskan liikkumisen muodossa

- sisältö: pelejä, leikkejä sekä yleisurheilun harjoittelun ja lajien opettelu

Maksu on 100 € /toimintavuosi

Maksu sisältää koulutettujen ohjaajien ohjaamat harjoitukset ja ehkä osa jo lähtee kilpailemaan piirinmestaruuskisoihin, jolloin nämä maksut hoidetaan seuran puolesta. Lisäksi erikseen seuran nimeämiin kilpailuihin.

Jokainen huoltaja käy ostamassa lapselleen lisenssin www.suomisport.fi, lisenssi sisältää myös vakuutuksen.

TALENTTIRYHMÄ

- maanantaisin kello 17.00 - 18.00  Vexve Areenalla, 25.9.-18.12.2023, kevätkausi 8.1.-22.4.2024

-sisältää myös kesän 2024 yu- harjoitukset

- opetellaan yleisurheilun harjoittelua ja lajeja monipuolisen liikkumisen kautta

- sisältö: juoksemista, hyppäämistä ja heittämistä sekä monipuolisesti taitoja kehittäviä pelejä

Maksu on 150 €/toimintavuosi

Maksu sisältää koulutettujen ohjaajien ohjaamat harjoitukset, samoin erillisen suunnitelman mukaiset kilpailujen ilmoittautumismaksut mm. piirinmestaruuskisat ja yhteiset bussimatkat kilpailuihin.

Jokainen huoltaja käy ostamassa lapselleen lisenssin Suomisport.fi sivuilta, lisenssi sisältää vakuutuksen ja kilpailuluvan SUL:n alaisissa kilpailuissa kaudella 2023-2024.

Maksu sisältää myös hallikaudella lapsen osallistumismaksut Satakunnan piirinmestaruuskilpailuihin ja samoin keväällä/kesällä osallistumisoikeiden kaikkiin Vammalan seudun Voiman järjestämiin virallisiin kilpailuihin sekä Satakunnan piirinmestaruuskisoihin (maastojuoksut, kävelyt, ottelut, huipentuma) , lisäksi seuran erikseen nimeämiin kilpailuihin.

TOPTALENTTIRYHMÄ

- maanantaisin kello 18.00 - 19.30 Vexve Areenalla ja keskiviikkoisin kello 18.00 - 19.30 Sylväällä, syksyllä maanantain treenit Lousajan pururadalla mahdollisimman pitkään (sääolot huomioiden)

- syyskausi 25.9-20.12.12.2023 , kevätkausi 8.1.-24.4.2024

- sisältää myös kesän 2024 yu- harjoitukset

- harjoitellaan yleisurheilun lajiosaamista ja kehitetään monipuolisesti yleisurheilussa tarvittavia ominaisuuksia

- sisältö: lajiharjoittelua, lihaskuntoa, ketteryyttä, sopivasti pelillistä sisältöä ja kilpailukausilla kisoihin osallistumista

Maksu on 225 €/toimintavuosi

Maksu sisältää koulutettujen ohjaajien ohjaamat harjoitukset.

Maksu sisältää myös hallikaudella lapsen osallistumismaksut Satakunnan piirinmestaruuskilpailuihin ja samoin keväällä/kesällä osallistumisoikeuden kaikkiin Vammalan seudun Voiman järjestämiin virallisiin kilpailuihin sekä Satakunnan piirinmestaruuskilpailuihin (maastot, ottelut, kävelyt, huipentuma, viestit).

Jokainen huoltaja ostaa erikseen lapselle lisenssin Suomisport.fi sivuilta. Lisenssi sisältää vakuutuksen ja kilpailuluvan SUL:n alaisissa kilpailuissa kaudella 2023-2024.

Huomioitava , että v.2010 syntyneillä ja vanhemmille  pitää ostaa erikseen vakuutusturva, koska lisenssi ei  sisällä vakuutusturvaa.

VALMENNUSRYHMÄ

Tavoitteellisesti harjoitteleville  yleisurheilijoille - maanantaisin kello 18.30 - 20.00 Vexve Areenalla ja keskiviikkoisin kello 18.00 - 19.30 Sylväällä, syksyllä maanantain treenit Lousajan pururadalla mahdollisimman pitkään (sääolot huomioiden)

Lisäksi Tahto areenalla Huittisissa torstai-iltaisin harjoitus erikseen nimetyille urheilijoille sekä lauantaille suunnitellut voimaharjoitukset kuntosalille.

- syyskausi 25.9-20.12.2023 , kevätkausi 3.1.-24.4.2024

- sisältää myös kesän yu-harjoitukset

- harjoitellaan sekä yleisurheilun lajitekniikoita että kehitetään yleisurheilussa tarvittavia lajiominaisuuksia ja lihaskuntoa

- sisältö: lajiharjoittelua, lihaskuntoa ja kestävyyttä

Maksu on 280 €/toimintavuosi

Ohjattuja harjoituksia on urheilijan oman suunnitelman mukaa 3-5 harjoitusta/vk.

Jokainen huoltaja ostaa lapselleen lisenssin Suomisport.fi sivuilta, lisenssi sisältää v.2011 syntyneille ja nuoremmille myös vakuutusturvan.

V. 2010 ja aiemmin syntyneet voivat erikseen ostaa sporttiturvavakuutuksen tai huolehtia vakuutusturvastaan muilla vakuutuksilla.

Henkilökohtaisen valmentajamaksun urheilija huolehtii itse.

Urheilukoulumaksu sisältää hallikaudella nuoren osallistumismaksut Satakunnan piirinmestaruuskilpailuihin ja samoin keväällä/kesällä osallistumisoikeiden kaikkiin Vammalan seudun Voiman järjestämiin virallisiin kilpailuihin sekä Satakunnan piirinmestaruus- ja aluemestaruuskilpailuihin sekä SM-kisoihin sekä seuran erikseen nimeämiin kisoihin.

Seura maksaa SM-kisojen osallistumismaksut ja seuran sääntöjen mukaan urheilijan majoitus- ja matkakulut.